CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 2, 2013

The taste of perfume

Assalamualaikum
(Jangan lupa jawab)

Perfume scents are very personal.
They reflect our personality.

Berkenaan entry saya tentang pre-order perfume tu.
Saya bercadang nak buat review untuk perfume tu, 
tapi sebelum tu...

Orang kata, 
bab perfume ni depends kat orang
sebab tak semua yang kita suka orang suka.


Jadi saya nak bagitahu sikit la taste perfume saya 
supaya kalau saya cakap perfume tu best 
anda semua boleh agak range-range mana bau best dia tu.

Setakat ni saya boleh kata saya big fan of Lancome.
My first signature perfume was Lancome Hypnose.


Kemudian saya jatuh cinta dengan Chloe
Pada saya, 
saya suka perfume yang bau dia  
lain dari yang lain and sophisticated.


Ok, Lancome lain yang saya admire Tresor Midnight Rose,
sebelum saya try Midnight Rose tu,
saya tau,
Lancome takkan pernah hampakan saya.
Bila saya try je, saya tau my next will be this one.
Tapi kat Malaysia harga dia dekat RM300, so tungguuuu dulu,
hehehe


Kemudian, bila sampai sini,
Saya teringin sangat nak try Dior Poison,
masa kat Malaysia saya pernah dengar cerita-cerita legend pasal Dior Poison.
Yang mana bau dia memang dikekalkan dari first time dia launch 1985 dulu.


Kemudian masa first time saya try,
Memang saya mabuk kepayang!
Dior Poison sangat special,
so very special
Very classic yet evergreen,
high class, feminine, mysterious, 
simple yet sophisticated.

Dia memang poison, 
Saya tak boleh lupa perasaan masa saya bau dia,
Imaginasi saya melayang-layang kat udara,
Kotak fikiran saya dalam dunia lain,
I can see a very beautiful and stylish lady,
with high heels and elegant style
Walk in confident and pride.

Ok, finish with Dior Poison.
*****

Cinta saya tak habis kat situ je,
saya setia dengan Chloe, Hypnose, Midnight Rose and Poison,
tapi kat sini saya mula mencari scandal baru.
hehehe
Sape mereka?
saya akan review lain kali :D

*semua gambar adalah ehsan Mr. Google



0 0 comment: