CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 4, 2013

Paul Smith Rose Limited Edition 2013

Assalamualaikum!

Mai sini che' nak habaq
semalam punya la saya ni stress
memang saya dah lama mencari side perfume
sebab saya rasa perfume lama saya
Armani Code tu dah berubah bau
Maklum lah malas nak jaga perfume,
botol pun jarang sangat bertutup
Maybe sebab dah lama sangat, bertahun-tahun dah pakai
tak habis-habis jugak..
Lagi pun
Takkan la saya nak g lab pun pakai Chloe kan..sayang la..

So semalam ceritanya, saya stress..
Terus perasaan nak rasa perfume baru tu membuak-buak
Memang hari tu saya dengan member saya ada pergi try satu perfume ni
Memang kami dua-dua jatuh hati la
Dulu, saya pernah terdetik dalam hati untuk ada perfume bau rose..
Tapi saya tak tahu brand apa yang ada bau macam tu

So, berbalik pada cerita saya pergi survey perfume dengan kawan saya tu
Ni perfume dia

Masa first time tengok tu kami confuse sebenarnya..
Sebab ada lagi satu botol, nama sama, tapi kat botol xda corak cute polka dot ni.
Harga dia ok, cuma tak da sale,
biasanya kami hanya akan beli perfume time sale je kalau kat sini
So kami cakap, kita tunggu sampai dia sale!

So semalam saya tergerak hati nak cek pasal benda ni
Rupa-rupanya ini adalah
Paul Smith Rose Limited Edition 2013
So memang harapan la dia nak sale kan sebab baru je lauch bulan Jan hari tu
Sabor jela mak..

So dengan hati yang lara stress-stress ni
saya pun terus la g buat perfume hunt
Jeng-jeng-jeng
Compare punya compare
Terambil jugak la perfume ni
Instead of Sarah Jessica Parker Lovely and Jlo Glow.

So in love with the pleasant smell :)
Bau limited edition ni lebih best dari bau yang normal edition.
Sebab lebih light and veru mild.
Dan perfume ni hanya exclusively  di jual di satu tempat sahaja dalam UK ni
Kang kalau dah habis merana la nak cari balik, memang tak dapat.


But Glow jangan kecik hati ok, I'll grab u waktu u ada sale!hehe ;p

Till then people, jangan lupa order perfume dengan saya, boleh cek di sini.
Sempat lagi ni, tarikh tutup 7 March 2013.




0 0 comment: