CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 16, 2012

Sedetik Lebih by Jaclyn Victor sangat3 best!


SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu
EDRY ABDUL HALIM

Pagi-pagi buta ni jiwang lak..bila dapat message dari dia kat facebook malam tadi.. rasa sayang pulak nak sambung tidur..sebab nak terus layan suara Jac yang super best ni.Lirik lagu yang macam terukir sikit-sikit baris-baris dia kat hati ni..rasa cam tenang je..cewah! :D
Kadang-kadang, bila nak dedicate lagu-lagu romantik ni.. kitorang segan nak share terus kat wall..cukup la sekadar kitorang je yang tau perasaan dapat lagu-lagu romantik macam ni. Tapi hari ni rasa jiwang terlebih lak..Jac la ni nyanyi best gile.. mang dari hati la..leh rasa tiap apa yang keluar dari mulut dia tu penuh perasaan..ke sebab dia lah satu-satunya penyanyi kat Mesia ni yang aku minat??uhh...ntah la..aku mang minat suara dia. aku share kat sini sebab nak berkongsi perasaan yang sangat best bila dengar lagu ni :)
Dulu aku mana nak dengar lagu ni kalau si penyanyi asal tu yang nyanyi..aku agak diskriminasi sket..sampai aku tak tau pun lirik yang EDRY tulis ni sungguh meruntun jiwa.hakhakhak..Sori ek Abg Edry..saya tak minat penyanyi asal punya suara..hihi..
Selamat mendengar ^__^


0 0 comment: